محتاج نگاه...


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

 

من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من.
من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.
و خدا میداند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود.
من نه عاشق بودم و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگیم میفهمید.....!!

 



نظرات شما عزیزان:

شمعدانی
ساعت23:24---3 آذر 1390
سيرم از زندگي و از همه كس دلگيرم
آخر از اينهمه دلگيري و غم ميميرم
پرم از رنج و شكستن دل خوش سيري چند؟
ديگر از آمد و رفت نفسم هم سيرم
هركه آمد دل تنهاي مرا زخمي كرد
بي سبب نيست كه روي از همه كس ميگيرم
تلخي زخم زبان وغم بي مهري ها
اين چنين كرده در آيينه ي هستي پيرم
بس كه تنهايم و بي همنفس و بي همراه
روزگاريست كه چون سايه ي بي تصويرم
دلم آنقدر گرفته است خدا ميداند
ديگر از دست دلم هم به خدا دلگيرم


شمعدانی
ساعت23:33---28 آبان 1390
.
خداوندا
تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .




شمعدانی
ساعت0:56---27 آبان 1390
خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن
بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم.


موج
ساعت0:05---24 آبان 1390
کسی که بهشت رابر زمین نیافته است آن رادرآسمان نیزنخواهد یافت.خانه ی خدا نزدیک ماست ...وتنها اثاث آن ، عشق است.
سلام ،نه خسته،وبلاگ خیلی زیباوپرمفهومی دارید .با خوندن هر قسمت کلی تو فکر رفتم.بهتون تبریک میگم بابت راه اندازی این وبلاگ.

شب خوش.راسی ،عیدتون مبارک.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:محتاج نگاه,ساعت 8:13 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com